İtalya merkezli online market alışverişi platformu Everli, 100 milyon dolar yatırım aldı

İtalya merkezli online market alışverişi platformu Everli, Verlinvest‘in liderliği üstlendiği C Serisi yatırım turunda 100 milyon dolar yatırım aldı. Tura, Luxor, DN Capital, C4 Ventures, Convivialité Ventures, FITEC, 360 Capital, Innogest ve DIP katıldı.

Daha önce Supermarcato24 adıyla tanınan Everli, 2014 yılında Enrico Pandian tarafından kuruldu. Everli, müşterilerin yerel süpermarketlerden online alışveriş yapmasını sağlayan bir platform olarak faaliyet gösteriyor. Ürünleri bir mağazadan alıp teslim eden çalışanlarıyla, aynı gün veya ek ücret karşılığında belirlenen saat içinde teslimat sunuyor. Müşterilerden ücret almasına rağmen, aynı zamanda marketleri de ücretlendiriyor ve platformundaki reklamlardan ek gelir elde ediyor. 

Crunchbase verilerine göre yeni yatırım öncesi bugüne kadar 28.4 milyon euro yatırım alan Everli, aldığı yeni yatırımı büyümeyi hızlandırmak ve uluslararası alanda faaliyet göstermek için kullanacağını açıkladı. Şu anda Fransa, Polonya, Çekya ve İtalya’da faaliyet gösteren Everli, kıtanın en büyük teslimat markalarından bazılarının ortağı haline geldi. Şirket, faaliyet gösterdiği 70 şehirdeki müşterilerine 300 binden fazla ürün sunuyor.

Everli CEO’su Federico Sargenti, Everli’nin özellikle market alanına odaklandığını söylüyor. Sargenti, Everli’nin kendi depolarına bağlı kalmayarak, hareket alanını genişlettiğini ve böylelikle uluslarası alanda ciddi bir büyüme yakaladıklarını belirtiyor. 

2020’de Everli’nin satışları, neredeyse dört katına çıkarak 130 milyon dolara ulaştı. Bunda en büyük etkenin pandemi olduğunun da altını çizmek gerek. Bu büyüme, giderek İtalya’nın dışına taştı ve şirketin siparişlerinin yüzde 20’sinden fazlası şu anda İtalya dışından geliyor. 

Tags:

Add a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

istanbul escort escort maltepe
blog sitesi ekonomi sitesi güncel blog sitesi haber sitesi gercek haber sitesi