Her Zaman Elinizin Altında Bulunması Gereken 5 Bes…

Beslenme şekliniz, özellikle depresyona meyilli kişilikler için oldukça önemlidir. Her zaman yanınızda bulunması gereken ve sizi stresten uzak tutacak bazı besinleri tüketmek beklenmedik etkenlere karşı sizi koruyacaktır.

Bazı besinler siz farkında olmasanız da sizi hastaıklara ve depresyona karşı korur. İşte o besinler.

YULAF

Kan şekeri seviyelerinizin depresyon ile bağlantısı olabilir. İçerdiği lif sayesinde sindirim sisteminizi düzene sokar ve kan şekerinizi yüksekte tutar. Bu ani ruh hali farklılıklarının engellenmesine destek olabilir.

CEVİZ

Ceviz ve diğer kuruyemişler de depresyonu önlemek için beyninizin doğru çalışması adına gerekli olan omega 3 yağ asitlerini barındırır.. Bu sebeple, bunlar kardiyovasküler sisteminizi korumanın yanı sıra, iyi bir ruh halinde kalmanıza destek olabilir.

BİTTER ÇİKOLATA

Kakao açısından zengin bitter çikolata, serbest radikalleri önlemeye yardımcı olacak antioksidanlar içerir. Yine, kakao tüketmek beyindeki serotonini uyarır. 

MUZ

Stres, depresyon ya da anksiyete ile boğuşan kişiler, mineral seviyelerini arttıracağındna bu yiyecekleri yemekten çok yarar görebilirler.

ELMA

Elma, beyninizin düzenli çalışmasına destek olan antioksidan kaynağıdır. Pozitif düşünmenizi sağlayan dopamin gibi nörotransmiterler üretmeye destek olurlar.

Related Posts

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

istanbul escort istanbul escort istanbul escort istanbul escort istanbul escort istanbul escort maltepe escort pendik escort kartal escort anadolu yakası escort şişli escort beylikdüzü escort pendik eskort avcılar escort esenyurt escort istanbul escort bakırköy escort halkalı escort şirinevler escort sefaköy escort maltepe escort anadolu yakası escort taksim escort ataköy escort mecidiyekoy escort gaziantep escort sanliurfa escort diyarbakir escort manisa escort kayseri escort samsun escort balikesir escort kahramanmaras escort van escort aydin escort tekirdag escort